Πληρωμή, Αποστολές & Επιστροφές
Τρόποι πληρωμής: Η πληρωμή των προϊόντων γίνεται με τη χρήση ενός από τους ακόλουθους τρόπους, οι οποίοι αναφέρονται και στο έντυπο της παραγγελίας πριν από την αποστολή της:
- Πληρωμή ηλεκτρονικά με κάρτα πιστωτική/χρεωστική (VISA, MAESTRO, MASTERCARD). Επιλέγοντας πληρωμή ηλεκτρονικά με κάρτα πιστωτική/χρεωστική, ο Πελάτης μεταφέρεται σε ασφαλές περιβάλλον πληρωμών Stripe.
- Μέσω Paypal. Επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμής «PayPal», στο τέλος της παραγγελίας μεταφέρεσαι απευθείας στη σελίδα του PayPal.
- Μέσω τραπεζικής κατάθεσης, σε ένα από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς με δικαιούχο: ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΠΑΤΟΥΝΑ:
Αποστολή και παράδοση προϊόντων: Τα προϊόντα παραδίδονται μόνο στην Ελλάδα μέσω Γενικής Ταχυδρομικής, ACS ή Courier Center. Η αποστολή των παραγγελθέντων προϊόντων γίνεται το αργότερο μέσα σε πέντε ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του Πελάτη. Δεν πραγματοποιούνται αποστολές το Σάββατο, ενώ Κυριακές και αργίες δεν πραγματοποιούνται αποστολές/ διεκπεραιώσεις και παραδόσεις παραγγελιών.
Η χρέωση για την αποστολή είναι πέντε ευρώ (5€) μέσω Γενικής Ταχυδρομικής, τέσσερα ευρώ και πενήντα λεπτά (4,5€) μέσω ACS και τέσσερα ευρώ (4€) μέσω Courier Center. Για παραγγελίες που υπερβαίνουν στο σύνολο το ποσό των τριάντα εννέα ευρώ (39€), τα μεταφορικά είναι δωρεάν και η αποστολή γίνεται με ACS ή Courier Center. Οι αποστολές εκτός Ελλάδος έχουν κυμαινόμενο κόστος με βάση το βάρος της αποστολής. Η Επιχείρηση παραδίδει τα προϊόντα με τη μεταβίβαση της φυσικής κατοχής ή ελέγχου τους στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, αλλά οπωσδήποτε εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης.
Σε περίπτωση μη παραλαβής των παραγγελθέντων εμπορευμάτων (και εφόσον έχει παρέλθει αδικαιολόγητα μεγάλο χρονικό διάστημα από την καταχώρηση της παραγγελίας), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπό της ιστοσελίδας www.millimetre.gr. Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, θα σας συνιστούσαμε να αναφέρετε τον ειδικό κωδικό παραγγελίας που έχει αποσταλεί στη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Τα έξοδα αποστολής της αρχικής παραγγελίας δεν επιστρέφονται. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές ανοιγμένων stationery boxes. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της Επιχείρησης δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με την μεταφορική Επιχείρηση που θα σας υποδείξει η MILLIMETRE.
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@millimetre.gr της Επιχείρησης, με την οποία θα δηλώνεται σαφώς η απόφαση του Πελάτη να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης. Η Επιχείρηση μόλις πάρει την κατά τα ως άνω δήλωση Υπαναχώρησης του Πελάτη, του κοινοποιεί χωρίς καθυστέρηση επιβεβαίωση παραλαβής αυτής της υπαναχώρησης με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει ο Πελάτης.
Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο αγοράς, ταυτόχρονα με την ενημέρωση υπαναχώρησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μέσω αποστολής με μεταφορική Επιχείρηση της υποδείξεως μας και μόνο κατόπιν έγκρισης της Επιχείρησης. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της Επιχείρησης, η MILLIMETRE δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της Επιχείρησης τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η MILLIMETRE το παραλαμβάνει εντός 1-3 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ταχυδρομείο, δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Επιχείρηση, υπό τους όρους ότι δεν είναι χρησιμοποιημένο και ότι δεν αποτελεί προϊόν σύμβασης ακριβόχρονης εκτέλεσης, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό (εκτός των εξόδων αρχικής αποστολής) είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα, είτε με άλλον τρόπο σύμφωνα με τα παραπάνω.
Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΠΑΤΟΥΝΑ, MILLIMETRE, οδός Λάζαρου Τηλιακού 139, Ρόδος, ΤΚ 85132.