Μπορώ να επισκεφτώ το Millimetre από κοντά;
Για την ώρα το Millimetre είναι αποκλειστικά ηλεκτρονικό κατάστημα. Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να μάθετε πρώτοι αν αυτό αλλάξει.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
Επιλέγετε τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε και τα τοποθετείτε στο «Καλάθι Αγορών» κάνοντας κλικ στο εικονίδιο «Προσθήκη στο καλάθι», το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε να αφαιρέσετε οποιοδήποτε προϊόν πατώντας το εικονίδιο «Χ» ή το εικονίδιο με τον κάδο πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Η παραγγελία ολοκληρώνεται μόλις επιλέξετε το εικονίδιο «Αγορά».
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;
Τα προϊόντα παραδίδονται μόνο στην Ελλάδα μέσω Γενικής Ταχυδρομικής, ACS ή Courier Center. Η αποστολή των
παραγγελθέντων προϊόντων γίνεται το αργότερο μέσα σε πέντε ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του Πελάτη. Δεν πραγματοποιούνται αποστολές το Σάββατο, ενώ Κυριακές και αργίες δεν πραγματοποιούνται αποστολές/
διεκπεραιώσεις και παραδόσεις παραγγελιών.
Η χρέωση για την αποστολή είναι πέντε ευρώ (5€) μέσω Γενικής Ταχυδρομικής, τέσσερα ευρώ και πενήντα λεπτά (4.50€) μέσω ACS και τέσσερα ευρώ (4€) μέσω Courier Center.
Για παραγγελίες που υπερβαίνουν στο σύνολο το ποσό των τριάντα εννέα ευρώ (39€), τα μεταφορικά είναι δωρεάν και η αποστολή γίνεται με Courier Center.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;
Η πληρωμή των προϊόντων γίνεται με τη χρήση ενός από τους ακόλουθους τρόπους:
Πληρωμή ηλεκτρονικά με κάρτα πιστωτική/χρεωστική (VISA, MAESTRO, MASTERCARD). Επιλέγοντας πληρωμή ηλεκτρονικά με κάρτα πιστωτική/χρεωστική, ο Πελάτης μεταφέρεται σε ασφαλές περιβάλλον πληρωμών Stripe.
Μέσω Paypal.
Με τραπεζική κατάθεση.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Τα προϊόντα παραδίδονται μόνο στην Ελλάδα μέσω Γενικής Ταχυδρομικής, ACS ή Courier Center. Η αποστολή των παραγγελθέντων προϊόντων γίνεται το αργότερο μέσα σε πέντε ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του Πελάτη. Δεν πραγματοποιούνται αποστολές το Σάββατο, ενώ Κυριακές και αργίες δεν πραγματοποιούνται αποστολές/ διεκπεραιώσεις και παραδόσεις παραγγελιών. Ο χρόνος παράδοσης είναι 3-7 εργάσιμες ημέρες για τους περισσότερους προορισμούς και 3-10 για τις δυσπρόσιτες περιοχές.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ;
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Για την επιστροφή των προϊόντων θα χρειαστεί να αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@millimetre.gr και να μας ενημερώσετε σχετικά. Το συντομότερο δυνατόν θα σας ειδοποιήσουμε με μηνύμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τη διαδικασία επιστροφής.
Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο αγοράς. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μέσω αποστολής με μεταφορική Επιχείρηση της υποδείξεως μας και μόνο κατόπιν έγκρισης μας.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΔΟΘΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΟΥ;
Ναι, η έκδοση τιμολογίου είναι δυνατή. Θα χρειαστεί στις παρατηρήσεις της
παραγγελίας σας να το ζητήσετε, και να αναγράψετε τα απαραίτητα στοιχεία (Επωνυμία, αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση, email και ΑΦΜ). Οι πληροφορίες σας παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές.
Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνατε;
Στείλτε μας ένα email με το θέμα που σας απασχολεί και κάποιος από την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Φροντίστε να συμπεριλάβετε τον αριθμό παραγγελίας σας (αν έχετε).
Στείλτε μας email στο contact@millimetre.gr
Έχετε άλλες ερωτήσεις; Ας κουβεντιάσουμε.
Στείλτε μας ένα email στο: